Ingen ny header..

Kom precis på att jag inte alls kan göra en ny header,* för min data har gått i sönder så den är på lagning så har ju inga bilder, program osv på låne datan, ganska surt att alla bilder, filmer och sådant troligtvis kommer vara borta när jag får tillbaka min data igen.

Ganska sorligt, alla bilder på Smulan har jag nog på ett usb minne, men alla bilder ifrån när Zamson vart valp tills nu lär vara borta..


Idag är det förövrigt tråkigt väder, ingen sol utan grå himmel, hade igentligen tänkt att fotta lite idag men det får vänta tills senare i veckan, annars blir det bara tråkiga bilder endå.

* Hade en bild som jag tog så länge istället, vart fruktansvärt trött på den andra bara..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0